clitreaper:

when you are trying to make a mutual with someone who won’t follow you back 

image

htemothafrickerswagmasta:

lychgate:

woah woah woah back up here

image

just what is going on here

like

image

??

image

???

image

???

image

?????

image

??????????

image

???????????????

just what is going on here

oh my god marco tho

aobadong:

fujoshihigh:

pikachu231:

DRAMAtical Error

SOMEONE EXPLAIN TO ME WHO THE FUCK DID IT WHY THE HELL AND HOW FUCKED UP THE DRAWINGS ARE FOR DMMD ARE THESE PEOPLE GETTING PAID IS IT ON PURPOSE IS IT MADE BY RESENTFUL EMPLOYEES WHAT IS IT

because they released the beta episode on accident so they’re re airing it on the 26

ship-hard:

dorasfedora:

I hate when you’re at someone’s house and they’re like
‘mum, she’s hungry’
And you’re like NO DONT SAY THAT I SOUND SO NEEDY WHY COULDN’T YOU JUST SAY WE!?!?

glad to know its an international thing

malfish:

Me when people buy me food

malfish:

Me when people buy me food

askmikasa:

buttholdtfubar:

I really wanna know how Carla Jaeger reacted when Grisha brought home an extra kid and told her about how she and Eren just killed three men

image

pretty much

me: im so tired
mum: what have you done today?
me: nothing

kepral:

happy? ending au

Character: *dies*
Me: haha we're just gonna ignore that

oomshi:

if you wouldn’t suck a dick for one million dollars you are lYINGg

gigidigi:

Drew some Sailor Moon girls tonight.

gigidigi:

Drew some Sailor Moon girls tonight.

heichous-ravioli:

erwinsboy:

notarmin:

when you’re trying to take a shit but the shit just won’t come outimage

image

image

bespectacledtitan:

auntytany:

lostbeasts:

i will forever be dumbfounded by the SHEER SIZES of some prehistoric animals i mean

image

holy

image

friggin

image

shit

image

i still think HORSES are big but

image

would you

image

just

image

cOULD YOU IMAGINE

image

FUCK

image

image

SHIT








theme